Pirotécnica pirofantasia y multimedia

La Pirotécnica pirofantasia y multimedia de Valencia se lo han currado.
Petardos dignos de Blanes y traca final estilo Valenciano, un 7/10.

Esta vez los vimos desde casa que se monto una home-party de cuidado, con mojitos y cachondeo puro ;-)

6 Respuestas a “Pirofantasia y homeparty”
  1. teras dice:

    Wenas, un 7 de 10, nota alta, jo estava des de la sorra de la platja llarga i va estar be el final amb la traca però al principi fluixets, falta de ritme….molt soroll i poc efecte… tornarem a veure els d’avui.
    No crec k siguin els guanyadors pro va estar prou b

  2. CytecK dice:

    Jo tampoc crec que siguin els guanyadors, però després del divendres, aquests van sembla molt bons haha

    Els d \’avui Diumenge son els guanyadors de l \’any passat.

  3. victorcata dice:

    Doncs esperem que fagin alguna cosa. Per cert,a ra estava veient per casualtat a la TVE, a la 1a, un reportatge dels focs de Blanes. Per la tele feien bona pinta, mes que res perque han agafat la primera part de totes les formes akelles i la ultima de la traca. Els faltaven ritme, van tenir 8 minutets pel mitg q semblava que nomes miresin de allargar el temps, es a dir, lents i soso i de un en un.

  4. teras dice:

    Semblava en alguns moments k els tiressin a ma… jeje

    A veure avui

  5. vkky dice:

    Ei, un victorcata: no et diràs per casualitat victor catà? Jo em dic victòria soler catà i sóc de malgrat. Coincidències o germans de sang?

  6. [...] Durante los fuegos de Blanes invitamos a nuestros amigos, que se contagiaron y convirtieron adictos también al mojito. No pasó más de dos semanas que nos invitaron a su fiesta mojitera, donde por supuesto no podía faltar “maese mojito” (conocido también como maestro mojitero). Aquella noche transcurrió cordial y animada, maese mojito haciendo 4 y hasta 6 mojitos por persona (más de 30 mojitos) sin parar hasta las 4.30 de la mañana. Fue celebrado y aplaudido a su marcha por todo lo alto, tanto, que no tuvo más remedio que repetir la gesta tan pronto como nuestros amigos pudieron reunir un par de botellas más de ron. [...]

  7.  
Deja una Respuesta